Televíziós választási hirdetések Magyarországon, 2002
2003/05/22 22:42
873 megtekintés
A cikk már legalább egy éve nem frissült, az akkor még aktuális információk lehet, hogy mára elavultak.
Médiás szakdolgozatok-sorozatunkban a mozgóképtanárok képzése keretében készült vizsgamunkákból válogatunk. A mostani, III. részben Erdélyi Eszter munkáját olvashatjuk, melyben a 2002. évi televíziós választási hirdetéseket elemzi.

Televíziós választási hirdetések Magyarországon 2002
(készítette: Erdélyi Eszter)

Az olvasói visszajelzések hatására - képernyőn nem lehet több tízoldalas szakdolgozatot olvasni - a dolgozat letölthető word változatát közöljük. A teljes anyag letölthető itt >>>

Tartalom:
A figyelem felkeltése
Az érdeklődéskeltés módozatai
A vágyébresztés eszközei
A célcsoportok kérdése
A szereplők
Gender (a nők)
Gender II. (a férfiak)
A gyerek
A környezet
Nemzeti szimbólumok
Nyelvi viselkedés (a reklámszöveg)

Médiás szakdolgozatok korábban a rovatunkban:

Mónika show/befogadás-vizsgálat
(készítette: Mihalik Árpádné, Orlai Petrics Soma Általános Iskola, Mezőberény)

Szép napok - a film szerepjátékra alapozott elemzése
(készítette: Tóth Dorottya, Belvárosi Általános Iskola és Gimnázium, Békéscsaba)