Kompetencia alapú programcsomagok használata SNI tanulók körében
2010/06/14 08:00
3242 megtekintés
A cikk már legalább egy éve nem frissült, az akkor még aktuális információk lehet, hogy mára elavultak.
Az Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Irodája a Hálózatkoordinációs Irodával együttműködve kérdőíves adatgyűjtést végzett azon TÁMOP 3.1.4-es pályázatot megvalósító intézményekben (óvodákban, általános iskolákban és középiskolákban), ahol sajátos nevelési igényű gyermekek körében viszik véghez a kompetencia alapú programcsomag adaptációját.

Utolsó frissítés ideje: 2010.06.14.

Az adatgyűjtés célja a helyzetfeltárás volt a sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók pályázati programban való részvételéről, valamint tájékozódó adatok gyűjtése arra vonatkozóan, hogy a kiválasztott intézménytípusokban milyen módon történik a sajátos nevelési igényű gyermekek oktatása, nevelése, melyik kompetenciaterületre vonatkozó programcsomag adaptációjára kerül sor az érintett tanulók esetében, illetve milyen szaktanácsadói szolgáltatásokat vesznek igénybe az intézmények és a pedagógusok.

Az adatgyűjtésről szóló összefoglaló itt olvasható.

Csatlakozz hozzánk!

Ajánljuk

European Schoolnet Academy Ingyenes online tanfolyamok tanároknak
School Education Gateway Ingyenes tanfolyamok és sok más tanárok számára
ENABLE pilot Program iskoláknak a bullying ellen
eBiztonság Minősítés Minősítési rendszer oktatási intézményeknek