Úgymint az előző évben 2016-ban, most is a szervezők a brüsszeli Future Classrom Lab-ből irányítják a munkát.
A hackathon három fő téma köré épül, és a projekteket ezeken a kategóriákon belül díjazzák:
DIGITÁLIS KREATIVITÁS – Készítsetek interaktív játékot vagy animációt, fejlesszetek szoftvert vagy alkalmazást, építsetek robotot, írjatok zenét… legyetek kreatívak!
PROBLÉMAMEGOLDÁS – Aggódtok egy iskolát vagy közösséget érintő probléma miatt? Hogyan tudnátok választ adni rá a technológia segítségével?
A TANULÁS JÖVŐJE – az innovációk segítik elő a változást és alakítják át azt a világot, amelyben élünk. Szerintetek milyen lesz a tanulás és a tanítás a jövőben?
A hackathon mindenki számára nyitva áll (oktatók, tanulók, szakemberek, szülők, döntéshozók…). Előzetes programozói tudásra nincs szükség. Bármilyen programozási nyelv használható (beleértve az olyan vizuális blokk programozási nyelveket, mint a Scratch, Kodu, Alice stb…).
Ha érdekeli a kezdeményezés, szívesen alkotna csapatot és csatlakozna a hackathonhoz, akkor töltse ki a jelentkezési lapot, így minden fejleményről értesülni fog!
A bővebb információt itt találhat illetve a hackathonon használható eszközökről pedig itt.