Az alábbi tanulmány Henkrich Mihály készítette, a szakmai összefoglaló lektorált, kibővített változata felkerült a sulinovadatbank.hu. az Oktatáskutató Intézet, valamint a Hiperaktív Alapítvány és győri Keret Egyesület honlapjára, illetve megjelentet a Fejlesztő Pedagógia című periodikában, és beszámolót tartott róla a HEF OP 2.11 intézkedés B komponense szakembereinek rendezett zárókonferencián.
Részlet a tanulmányból
"A vendéglátók a munkahét során a következő tematikus egységekben mutatták be a saját gyakorlataikat: I. Korai fejlesztés II. Tanulási nehézségek (diszfunkciós zavarok, koordinációs nehézségek, magatartásproblémák) III. Vizuális problémák, látássérültség, vak tanulók IV. Autizmus és Asperger-szindróma V. Hallásproblémák, nagyothallók és siketek VI. Súlyosan és halmozottan fogyatékosok speciális iskolája A házigazdák igyekeztek széles spektrumú képet mutatni arról, hogy a közoktatásban milyen módszerekkel integrálják a hátránnyal, fogyatékossággal élő tanulókat."