A továbbképzés célja, hogy a résztvevők:
segítséget kapjanak igényekre és célokra szabott tanmenetek és tanegységek (tanórai és tanórán kívüli nyelvi foglalkozások) tervezéséhez és megvalósításához úgy, hogy
diákjaikban erősíthessék az önálló nyelvtanulóvá válás alapkészségeit;
végiggondolják a hagyományos és a 21. századi pedagógusszerepeket és módszertanokat;
kipróbálhassanak olyan korszerű, tanórán és tanórán kívül is használható nyelvi feladat- és kérdéstípusokat, amelyek jól használhatók a tanulók motiválásában;
összegyűjtsék és megvitassák a korosztályra jellemző életkori sajátosságokat, speciális igényeket; átgondolják a korosztály eredményes oktatásához kapcsolódó speciális tanári kompetenciákat;
megújuljon módszertani repertoárjuk, saját nyelvoktatási gyakorlatuk;
praktikus ötleteket gyűjtsenek a tananyag rugalmas alakításához, és ahhoz, hogy összekapcsolják az előírt tananyagot a tanulók érdeklődésének megfelelő tartalmakkal;
közösen végiggondolhassák és kipróbálhassák a tanulói előrehaladás mérésének korszerű módszereit (fejlesztő értékelés, minősítő értékelés, portfólió, projekt, társértékelés, önértékelés).
Oktatók: Osváth Erika, Prievara Tibor és Szabó Péter
A 40 tanórás, 5 napos képzés időpontjai a következők:
2016. október 13-14-15. és november 11-12.
A résztvevők ajándék tankönyvszettet kapnak az Oxford University Press és a Libra Books Kft. jóvoltából!
Kérdése van? Kíváncsi a részletekre?
Forduljon a képzés koordinátorához az alábbi elérhetőségeken: