Noha a blended (vegyes) oktatási forma már nem ismeretlen a tanárképzésben és a tanártovábbképzésben, a változások mélysége és tempója jelentős kihívást jelent az oktatóknak és maguknak az intézményeknek is.
A European Schoolnet Academy 2. tematikus szemináriumának célja a tanárképzésben résztvevők és a szakpolitikai döntéshozók támogatása, hogy a vegyes tanulás hatékony megvalósításáról konkrét bizonyítékokra támaszkodva hozhassák meg a döntéseiket.
Információ a szemináriumi előadókról: itt.
A szeminárium hivatalos programja: itt.
Célközönség
- A tanárképzésben résztvevő oktatók
- A tanárképző szervezetek képviselői
- A tanárképzésért és továbbképzésért felelős szakpolitikai döntéshozók
- A blended (vegyes) oktatásnak a tanárképzésben és továbbképzésben való alkalmazása iránt érdeklődő kutatók
Az első tematikus szeminárium 2019-ben került megrendezésre a „Társértékelés (peer assessment) a tanárképzésben” témakörében. A szemináriumról szóló angol nyelvű jelentés itt érhető el.
A European Schoolnet Academy-ről
Európa első, tömeges online kurzusokat kínáló platformja, a European Schoolnet Academy 2014-ben indult. Azóta több mint 69 MOOC-ot kínált az oktatásban dolgozó szakemberek számára, melyeken közel 120 000-en vettek részt. Az European Schoolnet a 34 európai oktatási minisztérium hálózata, székhelye Brüsszelben van. Nonprofit szervezetként arra törekszik, hogy a tanítás és a tanulás terén eljuttassa a legújabb innovációkat az érdekeltekhez: oktatási minisztériumokhoz, iskolákhoz, tanárokhoz, kutatókhoz és az iparági partnerekhez.
A tematikus szeminárium időpontja
2020. december 1. 15:00 – 17:45h CET (középeurópai idő szerint).
Regisztráció
Link: https://na.eventscloud.com/ehome/eunathematicseminar
A regisztráció után a webinárium eléréséhez tartozó egyedi link kerül megküldésre!
Regisztráljon még ma!