Dátum: 2025. április 21. - 2025. május 28.
Időtartam: 5 hét
Becsült ráfordítás: 5 óra hetente (összesen 25 óra)
Kinek ajánlott: Általános és középiskolai tanárok, iskolavezetők, tanárképzők
A kurzuson résztvevők feladatai:
- Azonosítani és gyűjteni releváns adatokat a jelenlegi tanítási gyakorlat átgondolásához és megalapozott döntések meghozatalához, azok fejlesztése érdekében.
- Értékelni az inklúzióval kapcsolatos kihívásokat és kockázatokat az adatok felhasználásában, és célzott stratégiákat alkalmazni a méltányosság és a diákok önállóságának előmozdítására.
- Kritikus módon átgondolni az adatok és az adatközpontú eszközök szerepét az osztályteremben.
- Különböző adattípusokat és eszközöket kipróbálni annak megállapítására, hogy melyik támogatja leginkább a meglévő tanítási gyakorlatot.
A MOOC keretében két webinárium is megrendezésre kerül iskolavezetők és tanárok számára:
1. webinárium „Adatértés és -használat tanárok számára”
Április 28., 17:00-18:00 CET
Előadók: Barbara Wasson és Cecilie Hansen (Bergeni Egyetem, Norvégia)
2. webinárium „Irányadó adathasználat az iskolákban”
Május 7., 16:00-17:00 CET
Előadók: Kim Schildkamp és Cindy Poortman (Twentei Egyetem, Hollandia)
Bemutatkozó videó:
A projekt hivatalos oldala: http://agile-edu.eun.org/
Jelentkezzen Ön is az alábbi linken.
Ez a kurzus egy EU által finanszírozott projekt, az Agile EDU része, amelynek célja, hogy azonosítsa az adatok felelős, céltudatos és inkluzív iskolai felhasználásának kulcsfontosságú tényezőit, és egy tudásmegosztó közösséget építsen.