Első Komoly Játékshow és Konferencia
2013/04/26 08:00
1906 megtekintés
A cikk lejárt! Valószínű, hogy már nem aktuális információkat tartalmaz!

Az első magyarországi "komoly" játék -show  részletes programján mindenki találhat érdekességet. Gyerekek, szülők, tanárok is együtt játszhatnak, beszélgethetnek, tanulhatnak.

gyerekek_szamitogep

Helyszín: Veresegyház, Fabriczius Jószef Általános Iskola, Mézesvölgyi épület

Időpont: 2013. április 27. 10-16 óra

Az iskola több száz négyzetméterén a számítógépes játékokat lehet kipróbálni. A kiállítók standjain lehet majd játszani, ( Rocket Bullet Storm, Xbox Kinect Adventures – River Rush, Wii Sports, iPad – Paper toss, Pursued, Nemzedékek tudása kvíz, Járd újra, Samu!, Világjáró ... ) virtuális élményeket gyűjteni, tanulni, mi és hogyan működik. A szervezők gondoltak a valóságos élményekre is, ezeket is lehet szerezni a játékos vetélkedőben, ahol különféle állomásokon kell végighaladni.

A játékban megfáradtakat kellemes beszélgetés várja a "lounge"-ban, ami egy kellemes babzsákfotelen-heverészős-pihenő hely, csevegésre, szakirányú beszélgetésre. Itt elsősorban  Síklaki István, az szociálpszichológus, az ELTE tanszékvezető docense vezetésével, további videó-és számítógép-játékokhoz értő szakemberekkel lehet megvitatni az ezzel kapcsolatos kérdéseket, aggodalmakat, javaslatokat. Egy másik helyiségben pedig szuggesztív előadók mesélik el az e-játékkal kapcsolatos tudásukat, kutatásukat, mutatják be fejlesztéseiket, megoldásaikat.

Megnyitó:

9.45: Pásztor Béla Veresegyház Polgármestere

Az előadások részletes programja:

10:00 Fekete Zsombor: A videojáték és az agresszió

10:10 Rab Árpád – a komoly játékokról

10:30 Dombi Gábor – a generációk közti szakadék eltűntetéséről

10:50 Pintér Róbert – az Egyszervolt.hu-ról

11:10 Szünet (sajtótájékoztató)

11:30 Merényi Ádám – A Microsoft Learning Suite-ról

11:50 Racskó Péter (NTK) - Gamification - egy újabb hype?

12:10 Csatlós Csaba (SHP HONLAP Kft.) - Gamification a marketing területén

12:30 Ebédszünet

12:50 Fülöp Hajnalka – A Safer Internet Programról, legfontosabb eredmények, üzenetek

13:10 Sáringerné Szilárd Zsuzsanna és Pólya Tamás – A digitális játékok által motivált testmozgás hatása a fiatalok életvitelére

13:30 Balku Anett, kutató - MMORPG játékosok

13:50 Csókay Ákos, digitalidentity.hu - "digitális identitás"

14:10 Szünet

14:20 Hazai eSport atléták – és a történetük (xDk, Gorky)

15:30 Józsa Szabolcs, www.nemesys.hu – A hazai játékfejlesztésről és játékfejlesztőkről

15:50 Zárás.

A beszélgetések "Lounge Party" programja:

10.00: Digitális pedagógia - IKT az oktatásban és képzésben - Benedek András (MMATT), Koplányi Emil (Educatio), Merényi Ádám (Microsoft), Racskó Péter (NTK)

11.10: Szünet

12:30 Ebédszünet

12:50 Online és offline szerepjátékok - Fuchs Péter, Odrovics Szonja, Urszán Tamás, Szatmári Elemér, Balku Anett, Kertész Andrea

14.20: Lounge zárás

Csatlakozz hozzánk!

Őket ajánljuk

Jövő osztályterme Modern tanulási környezetekről a Sulineten
eBiztonság Minősítés Minősítő rendszer a biztonságos iskolákért
ENABLE program Program tantestületeknek a bullying ellen