Azaz a diákok otthon tekintik meg a tanár által készített és online megosztott előadást, míg az osztályteremben a kollaboratív és interaktív munkáé a főszerep. Ez a módszer az USA-ban forradalmi változásokat indított el az oktatási rendszerben.
Mi a helyzet Európában? Néhány tanár érthetetlenül áll a koncepció előtt: úgy érzik, hogy sokkal több munkával (videók készítése) kevesebb hasznot, eredményt érnek el.
A webinárium során a fordított osztályterem alapelveiről és különböző módozatokról beszélnek az előadók, melyek talán európai perspektívából is kedvezőnek tűnnek.
A webináriumot Tarmo Toikkanen (Aalto Egyetem, Finnország) vezeti és a résztvevőket arra buzdítja, hogy mondják el saját tapasztalataikat és osszák meg bátran ötleteiket.
A szervezők várnak minden iTEC partnert és kollégát a webináriumon.
Időpont: 2013.02.27. 12:30 CET
Az iTEC webinárium ingyenes és bárki regisztrálhat ide kattintva.
További információ az iTEC webináriumokról.
További információ a fordított osztályteremről.