IDEGEN NYELV - A hét napjai (angol)
Korosztály: 4. osztály |
Témakör: Idegen nyelv |
Az óra címe, témája: A hét napjai (angol)
Kerettantervi kapcsolódás:
Szóbeli interakció
Olvasott szöveg értése
Hallott szöveg értése
Milyen célok elérésére törekszik majd az órán? Mi a célja a tanórával?
Idegen nyelvi kommunikációs készségek fejlesztése, kognitív képesség fejlesztése, digitális kompetencia képességének fejlesztése, olvasás és írás készség fejlesztése
Más tantárgyak tartalmával kapcsolatba hozható-e a tanóra tartalma? Lehet példákat hozni a gyakorlati alkalmazás lehetőségeire?
Környezetismeret, magyar nyelv és irodalom
Milyen előzetes ismeretek (pl. fogalmak) kellenek a tanulók részéről a témakör eredményes elsajátításához?
Környezet témakörökben tanult ismeretek, tapasztalások.
Milyen lehetőségei vannak a tanulók érdeklődésének a felkeltésére, a folyamatos motiváció biztosítására?
Változatos munkaformák: frontális, egyéni, páros munka, online szemléltetés, online feladatok
Idő |
Az oktatás tartalma, tananyag Az oktatás menete, az oktatás folyamata, lépései |
Alkalmazott oktatási módszerek és tanulásszervezési módok |
Taneszközök, tananyagok, táblakép, képernyő képe |
Egyéni sajátosságok figyelembevétele |
Egyéb megjegyzések |
5’ |
Szófelhő |
Frontális osztálymunka Szófelhő készítése. |
|
|
|
15’ |
Lecke |
Frontális osztálymunka Tankönyvi szöveg és feladatok feldolgozása, szavak kiszótározása. |
|
|
|
5’ |
Kiejtés |
Páros munka Az új kifejezések kiejtésének gyakorlása hangosan. |
|
|
|
5’ |
What day is it? |
Páros munka |
Táblagép |
|
|
5’ |
Napirend |
Egyéni munka Kifejezések gyűjtése napirend témában szótár segítségével. Közös ellenőrzés. |
|
|
|
10’ |
A napirendem |
Egyéni munka Saját napirend írása a füzetbe. |
|
|
|